Top Social

CO U MNIE NOWEGO? ADIDAS GAZELLE, TOM FORD MANDARINO DI AMALFI, THE BALM NUDE BEACH, STRÓJ MARILYN I INNI.

W dzisiejszym wpisie pokażę Wam kilka nowości, które trafiły do mojej szafy i kosmetyczki. Snapowicze mają lepiej, bo niektóre z tych rzeczy już się tam przewinęły. Będzie letnio, pachnąco i sportowo, więc zapraszam do dalszej części dzisiejszego posta. 



Kiedy tylko mam okazję, to wyskakuję z bardziej formalnego stroju i zakładam coś wygodniejszego. Najczęściej są to jeansy, zwykły t-shirt, albo jakaś wygodna kiecka i obowiązkowo sportowe buty. Od jakiegoś czasu na moim celowniku był model Gazelle marki Adidas. Buty są niesamowicie lekkie, wygodne i świetnie prezentują się na stopie. Zazwyczaj noszę rozmiar 39, ale udało mi się "wbić" w 38 i 2/3 czyli trafiłam jeszcze w rozmiarówkę juniorską, dzięki czemu zaoszczędziłam ponad 100 zł. Jeśli szukacie wygodnych butów, które będą pasować do wielu "casualowych" stylizacji, to polecam.


Bluzę Adidas w pudrowo-różowym odcieniu również pokazywałam Wam w moich mediach społecznościowych. Zamówiłam ją na Zalando, jak również czarną sukienkę, którą musiałam nieco skrócić (długość 7/8 zdecydowanie nie schlebia mojej figurze). Ostatnio mam "fazę" na markę Adidas i muszę przyznać, że aktualna kolekcja jest naprawdę interesująca.


Nowością jest też torebka Ariella (dostępna tutaj klik) w odcieniu jasnego beżu ze złotymi dodatkami. Pięknie wykonana, miękka i bardzo pojemna. Mam słabość do listonoszek i aktualnie na moim celowniku znajduje się marka Tous. Czy są tu posiadaczki modelu Obraian? Jak się nosi?

W Mohito znalazłam piękną, czerwoną bluzkę z baskinką. Falbana zaczyna się na odpowiedniej wysokości, dzięki czemu nie pogrubia i świetnie modeluje sylwetkę. Będzie idealnie pasować do czarnych rurek i eleganckich szpilek.


A na wyprzedaży udało mi się upolować dwa stroje marki Marilyn, które zostały przecenione ze 199 zł na 139 zł. Świetnie podtrzymują biust, mają odpinane ramiączka i są bardzo komfortowe w noszeniu. Zazwyczaj omijałam ten sklep, kiedy szukałam jakiegoś bikini na lato i to był błąd. Wpadło mi tam w oko mnóstwo modeli, ale niestety nie było już mojego rozmiaru.


W mojej kosmetyczce pojawił się nowy zapach marki Collistar o nazwie Profumy dell' Amore. Jest to lekka mgiełka do ciała i włosów. Niech Was nie zwiedzie różana nuta, która  jest określana jako główny składnik tej kompozycji. Mamy tu jeszcze bergamotkę, mandarynkę, peonię, magnolię i drzewo cedrowe. Mimo, że to mgiełka, to utrzymuje się na ciele i ubraniach zaskakująco długo. Ten zapach unosi się w pomieszczeniach nawet przez kilka dobrych godzin. Polecam fankom odświeżających kompozycji z lekkim pazurem.

Kiko to marka, która w swoim asortymencie posiada też kosmetyki do pielęgnacji skóry. Postanowiłam wypróbować ich krem pod oczy Hydra Pro Eyes, który na razie spisuje się wzorowo, ale na pełną opinię musicie jeszcze troszkę poczekać.


Uwielbiam perfumy od Toma Forda, a zapach Mandarino Di Amalfi Acqua jest wprost zniewalający. Lekko męski, orzeźwiający, wielowymiarowy, z długim ogonem. Idealna kompozycja na lato dla zdecydowanych i pewnych siebie kobiet.


O nowej paletce The Balm Nude Beach jest aktualnie dosyć głośno. Wcale mnie to nie dziwi, bo kolory są wprost stworzone dla skóry muśniętej letnim słońcem. Formuła i pigmentacja jak zawsze świetnej jakości. Paletkę kupicie np. na Mintishop.pl.


Słyszałyście o bazie pod pomadki marki Eveline Ideal Stay Lipstick Primer? Ciekawe, czy faktycznie przedłuży trwałość makijażu ust, o czym na pewno Was poinformuję. Od dawna szukam dobrej bazy, która sprawi, że matowe pomadki będą trzymać się dłużej i nie przesuszą ust.


Do mojej kosmetyczki trafiła też paletka Artdeco Wanted Brows z trzema cieniami i woskiem do podkreślania brwi. Jest tu też grzebyk, skośny pędzelek i pęseta. Ostatnio mam ochotę na powrót do miękkiego podkreślania brwi cieniem, a ta paletka urzekła mnie kolorami i pigmentacją. Dam znać jak się sprawuje.


I na koniec paletka cieni do oczu Eveline Nude All in One, która zwróciła moją uwagę dzięki neutralnej kolorystyce. Planuję wpis z najciekawszymi kosmetykami tej marki ("Złota piątka"), bo ostatnio trafiam tam na same perełki.


Wpadło Wam coś w oko? Jeśli macie jakieś pytania - piszcie! Ostatnio trochę mnie tu nie było, ale to za sprawą bólu po usuniętej ósemce i szyciu (ała). Powoli wracam do żywych, ale nie było lekko :-)


Snap 👉 hedonistkaaa

54 komentarze on "CO U MNIE NOWEGO? ADIDAS GAZELLE, TOM FORD MANDARINO DI AMALFI, THE BALM NUDE BEACH, STRÓJ MARILYN I INNI."
  1. jaki masz model iphona? jesteś z niego zadowolona? polecasz go czy odradzasz? nie przeszkadza Ci, że bateria bardzo wolno się ładuje oraz, że do słuchawek jest przejściówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 6s i polecam głównie ze względu na jakość zdjęć, bo świetnie radzi sobie nawet w słabym oświetleniu. Bateria nie ładuje się jakoś szczególnie wolno i nie widzę różnicy między iPhonem, a Samsungami pod tym względem. W 6s nie ma przejściówki do słuchawek :-) Dużą wadą natomiast jest BARDZO słaba bateria i nie wiem, czy to tylko problem w moim modelu czy ogólnie. Trzyma mi pół dnia przy intensywnym używaniu.

      Usuń
    2. Aha, rozumiem. Ja zastanawiam się nad 7 Plus, ale nie wiem czy warto.... :) Myślałam, że posiadasz dokładnie ten sam model. Ja mam teraz iPhone 5s i też bateria krótko trzyma. Podobno w wersji 7 Plus jest lepsza :D

      Usuń
    3. Hej,
      Moj chlopak ma 6s a ja mam 6s Plus. Roznica miedzy trzymaniem baterii jest na prawde wielka i sprawdzilismy w parametrach - 6s Plus ma lepsza baterie ze wzgledu na wiekszy wyswietlacz i robi lepsze zdjecia. Uzywam go caly dzien, duzo korzystam z Internetu i laduje go raz dziennie. Przyjezdzajac do Polski nie uzywalam go ze wzgledu na drogie rozmowy i przesyl danych i lezal tydzien na jednej baterii... :)

      Usuń
  2. O, ta torebka wpadła mi w oko. Coś w sam raz dla mnie:) paletkę The Balm też mam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie/na jakiej stronie polecasz kupować case na iPhona? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie polecę żadnej strony, bo zazwyczaj kupuję kejsy w sklepach stacjonarnych :-) Lubię np. te z H&M, ale tylko dlatego, że są ciekawe wizualnie. Jeśli chodzi o ochronę, to lubię te z PURO.

      Usuń
  4. Jakie polecasz maseczki do twarzy i peelingi? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dariu, przepraszam za to pytanie...
    ale czy jesteś w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać wpisu o kosmetykach Eveline. Może zrobisz jakiś post o najlepszych paletkach cieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda post o paletkach cieni już kiedyę był, ale chyba zrobię aktualizację :-)

      Usuń
  7. Ciekawa jestem tej paletki do brwii jak się sprawdzi:)Ma bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma szału z tymi iphonami bateria trzyma niecałe pol dnia jakas masakra ....

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć,
    Czy mogę prosić o link do sukienki adidasa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo: https://www.zalando.pl/adidas-originals-sukienka-z-dzerseju-black-ad121c02f-q11.html

      Usuń
  10. Ja miałam wczoraj usuwane dwie ósemki, ale nie było tak źle jak się spodziewałam. Najgorzej że można teraz jeść tylko papki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo usunięcie nie jest jeszcze takie najgorsze. Akurat mnie najbardziej boli w miejscu szycia :-) Kiedyś miałam wyrwaną ósemkę bez zszywania i wszystko znacznie szybciej się goiło, do tego w zasadzie bezboleśnie.

      Usuń
    2. Ja mam jedną zszywaną, a drugą nie i w sumie obie mnie nie bolą :) Pierwszego dnia trochę, ale wzięłam jeden nurofen i było ok. No ale wiadomo, ból to sprawa indywidualna ;)

      Usuń
  11. Ja mam mam 7plus a wcześniej miałam wszystkie iPhone i trzyma tak samo przy intensywnym używaniu pół dnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabyś polecić kilka najlepszych twoim zdaniem maseczek do twarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - z kurkumy
      - Origins Clear Improvement
      - Eveline, maseczka z czarną glinką i węglem (UWIELBIAM JĄ!)

      Usuń
  13. Podałabyś link do bluzy adidas? Szukam na zalando i stronie adidasa i nie mogę znaleźć :( Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę: https://www.zalando.pl/adidas-originals-bluzka-z-dlugim-rekawem-ice-pink-ad121d0g3-j11.html

      Usuń
  14. W jakiej cenie jest ta sukienka? :) Zadziwiająco fajna, jakoś nie skojarzyłabym takich modeli z adidasem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowała około 190 zł i była przeceniona :-)

      Usuń
  15. Cześć kochana. :) Mam 20 lat. Cera- wg mnie mieszana, bardzo- aż nienaturalnie rozszerzone pory na czole, nosie i policzki też mam podziurkowane, ale nie tylko przez rozszerzone pory ale też trochę blin zanikowych (nie są spowodowane trądzikiem, tylko złym doborem maści na krosty, gdy byłam mała) Kosmetyczki trochę rozkładają ręce.. Wczoraj miałam robione mikronakłuwanie dermapenem 1 mm, chciałabym jeszcze z 2 takie zabiegi na igiełki 1,5mm i później może jakieś kwasy? Kosmetyczka chciałaby następnym razem już coś złuszczającego, ale ja wolę to odłożyć na późną jesień. Stwierdziła że mam bardzo chropowatą, nierówną cerę i że będzie z nią problem. Co wg ciebie powinnam stosować? Jak dobrać zabiegi? Mówiła mi też o laserze fraxel ale powiedziała, że po nim mogę mieć bardzo wrażliwą i ceniutką cerę, więc raczej odradza. Sama też bym się chyba bała.. Masz na mnie jakiś pomysł? Byłabym wdzięczna za każdą radę.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem posiadaczką tego typu cery - rozszerzone pory, małe dziurki po trądziku, trochę przebarwień. Po pierwsze - to nie jest koniec świata. Jak słyszę, że "kosmetyczka rozkłada ręce" to trzeba zmienić salon i najlepiej udać się do dermatologa. U lekarza zrobisz zabieg o większej efektywności, wyższymi stężeniami itd, więc na kwasy najlepiej udać się do gabinetu dermatologicznego. Polecam kwas TCA - działa bardzo dobrze na nasze problemy i jest mniej inwazyjny, niż Fraxel. Pisałąm o tym zabiegu tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/11/kwas-tca-na-blizny-i-przebarwienia-po.html

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, ale wydaje mi się że twoje pory i moje to dzień do nocy.. :( Naprawdę, od wielu osób słyszałam że są aż nienaturalnie powiększone.. W dodatku ja nie używam makijażu, nie mogę się przemóc, nawet chyba nie potrafiłabym się malować i miałabym ciągle wrażenie, że bardziej zapycham pory. Maluje jedynie rzęsy. Oprócz nierówności i porów raczej skóra jest jednolitego koloru, więc ile ja musiałabym tego wszystkiego nalożyc, by cera była gładka.. :( Mam nadzieję, że uda mi się jakoś to wszystko spłycić..

      Usuń
    3. Powiem Ci tak - jak miałam 20 lat, to też się tym przejmowałam. Zobaczysz, że z czasem w ogóle przestaniesz zwracać na to uwagę i dopiero wtedy problem się skończy. Moja cera nigdy nie była i nie będzie idealna. Kiedyś też źle się z tym czułam, ale kilka lat temu stwierdziłam, że to bez sensu. Owszem, dbam o swoją cerę jak mogę, ale bez spiny. Myślę, że nałożenie cienkiej warstwy makijażu dużo Ci da - pory nieco się wypełnią, a poprzez zmatowienie cery skóra będzie wydawała się gładsza. Nie chodzi o to, żeby nałożyć kilogram przysłowiowej tapety, a lekko skorygować koloryt, stworzyć złudzenie jednolitej skóry. Spróbuj :-)

      Usuń
  16. Jejku jakie Ty masz cudowne nogi.Zgrabne i zdrową skórę.Mam 18 lat a mam taki cellulit,że masakra a waże normalnie odżywiam sie zdrowo i cwicze.Ale krązenie slabe .zawsze zimne dlonie i stopy.Mam zamiar od dzisiaj robic piling,szczotkowac cialo z rana i smarowac kremem antycellulitowym,Co drugi dzień bańka chińska a 2 razy w tyg. Body wrapping.Czy polecasz jeszcze cos ciekawego?moze jakis naturalny balsam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo dobrego o balsamie ujędrniającym Resibo. Może warto spróbować.

      Usuń
    2. Dario jaka może być przyczyna większego wypadania włosów po odzywkach czy maskach do włosów ?. Myję włosy szamponem i gdy spłukuję włosy wypada ich kilka, potem nakładam maskę i już przy spłukiwania jest ich znacznie więcej :/. Zmieniałam maski ale zawsze jest to samo.

      Usuń
    3. Myślę, że do tego wszystkiego możesz włączyć jeszcze basen :-)

      Usuń
    4. A czy nakładasz maskę na skórę głowy?

      Usuń
  17. Jestem ciekawa tej paletki Eveline 😍Jej kolorystyka prawie idealnie wpisała się w moje gusta 😁 A The Balm...no po prostu miłość od pierwszego wejrzenia ❤ czekam na Złotą piątkę i na notkę o tym jak sprawdził się ten krem od Kiko 🙂 Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złota Piątka z Eveline w roli głównej będzie naprawdę super - mam do polecenia same perełki, a wśród nich mega odkrycie <3

      Usuń
  18. Dario poradzisz coś na ocierajace się wewnętrzne uda. Zawsze miałam z tym problem bo mam taką budowę ciała mimo że jestem szczupła ale ostatnio troszkę przytyłam i jest to bardzo niekomfortowe zwłaszcza gdy zakładam sukienki. Ty masz świetna figurę i ładnie Ci we wszystkim i raczej nie masz takiego problemu ale może coś poradzisz? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ale chodzi o odparzenia czy ogólnie problem wyszczuplenia ud w tym miejscu? Na odparzenia pomoże zasypka dla dzieci, a jeśli chodzi o ćwiczenia, to polecam takie na wewnętrzną stronę ud - jest tego mnóstwo na YouTube i naprawdę warto się do nich przyłożyć. Szybko zobaczysz efekty!

      Usuń
    2. Smaruj uda w miejscu obcierania atyperpirantem, obydwa. Po prysznicu najlepiej rano, Poczekaj az dobrze wyschnie. Sprawdzone!

      Usuń
  19. Jakie bronzery do opalania polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie do "opalania" używam Benefit Hoola i Astro 4EverBronzer Brunette - są najlepsze :-)

      Usuń
  20. Widzę, że zakupy na bogato! :D ale ktoś inny chyba do okulisty musi pójść, skoro pyta, czy jesteś w ciąży! :P
    Super są te cienie z Eveline, ale na stronie internetowej Eveline ich nie widzę :( gdzie je kupiłaś?
    Kochana, nigdzie nie ma tej pasty borowinowej! :( tę, którą pokazałaś w sieci aptek "Dbam o zdrowie" mają oznaczoną jako "produkt wycofany", a w innych aptekach usłyszałam, że nie ma tego w ogóle w hurtowniach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te paletki są np. w Rossmannie :-) Co do pasty borowinowej, to trochę się jej naszukałam. Myślę, że prędzej znajdziesz ją np. w sklepach zielarkich, albo ze zdrową żywnością :-)

      Usuń
  21. Jestem pod wrażeniem jak starannie prowadzisz bloga. Wszytsko w nim jest niezmiernie przejrzyste. Może zrobisz jakiś post o hit paletkach cieni?

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj! Pytanie trochę z innej beczki ale chcę je zadać tu, żeby mieć większą szansę na odpowiedź :)
    Ciekawi mnie jakie jest Twoje odnośnie włosów w czasie spania. Dokładniej: czy wiązać włosy w koczek na czubku głowy, zrobić warkocz (luźny czy ciasny) czy spać w rozpuszczonych włosach? Mam włosy do połowy łopatek, cienkie, z tendencją do wypadania. Mam wrażenie, że koczek je łamie, a nawet luźny warkocz zmusza mnie do ich wyprostowania rano (nie zawsze mam czas je umyć) a gdy mam rozpuszczone, to wiadomo, dość mocno się plączą.
    Chciałabym się dowiedzieć jaki sposób jest najmniej szkodliwy. Z góry dziękuję za odpowiedź! Nina

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy można prosić link do butów 😊 dziękuję ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba wkradła się literówka...;) Kostiumy są marki Marlin, a nie Merlin;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, a czy mogłabyś napisać cos więcej o torebce? Chciałam sobie wlasnie taka kupić, wyglada ładnie, cena tez rozsądna. Kupiłaś ja online czy w stacjonarnym sklepie? Ogólnie jakie wrażenia przy noszeniu?

    OdpowiedzUsuń
  26. Zainteresowałaś mnie tym podkładem ppd pomadki 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć, mogła byś podać stronę skąd zamawiałaś buty ?
    Jest to kolor czarny czy granat ?

    Lubię czytać Twojego bloga. Pozdrawiam z Poznania ☺

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature