Top Social

PORANNA PIELĘGNACJA MOJEJ SKÓRY W 8 KROKACH.

Od jakiegoś czasu otrzymuję od Was mnóstwo próśb na temat rozpisania porannej pielęgnacji mojej cery. W dzisiejszym wpisie dowiecie się jak krok po kroku przygotowuję swoją skórę do nałożenia makijażu, więc zapraszam do czytania dalej.



KROK 1
Pierwszym, porannym krokiem w pielęgnacji mojej cery jest dokładne mycie za pomocą wody i żelu La Roche Posay Effaclar. Zwilżam twarz wodą, następnie wyciskam z opakowania jedną pompkę żelu i masuję skórę aż do powstania takiej lekkiej piany. O żelu z LRP wspominałam na blogu już wiele razy - jest dla mnie najlepszy.

KROK 2
Później do akcji wkracza szczoteczka Braun z końcówką witalizującą, o której pisałam tutaj klik. Przesuwam nią kilka razy po skórze wykonując okrężne ruchy i jeszcze bardziej spieniając żel. Później wszystko dokładnie spłukuję letnią wodą. Twarz jest idealnie czysta i odświeżona, a ja budzę się do życia. Wiem, że wiele z Was nie używa wody do oczyszczania swojej skóry i stosujecie tylko płyny micelarne. Ja zupełnie sobie tego nie wyobrażam :-)


KROK 3
Latem praktycznie codziennie budzę się z opuchniętymi powiekami. Nie potrafię znaleźć jednoznacznej przyczyny, ale podejrzewam, że to wina mojej sypialni, w której rano jest bardzo słonecznie i gorąco (mimo opuszczonych rolet). To sprawia, że wstaję lekko zmęczona, a na mojej skórze pojawiają się obrzęki i podrażnienia. Po dokładnym myciu skóry spryskuję ją tonikiem różanym z Evree, który wspaniale koi wszelkie zaczerwienienia i dodatkowo odświeża.

KROK 4
Następnie stosuję mój ulubiony trik na opuchnięte powieki czyli przykładam do oczu schłodzoną, żelową maskę, kładę się i w ten sposób spędzam jakieś 5 minut popijając poranną kawkę. Opuchlizna znika w ekspresowym tempie! Żelową maseczkę kupiłam w Rossmannie i trzymam ją w lodówce. Kosztuje grosze, a działa cuda.


KROK 5
Teraz czas na krem pod oczy. Jak wiecie od dawna używam kremu Clinique Pep-Start, który jest moim absolutnym faworytem. Po pierwsze - fantastycznie nawilża nie pozostawiając tłustej warstwy. Po drugie - nie roluje się pod podkładem. Po trzecie - nie szczypie w oczy i nie powoduje ich zamglenia. Przez moją kosmetyczkę przewinęło się mnóstwo kremów pod oczy, ale aktualnie to właśnie ten jest najlepszy. Szkoda tylko, że ma tak niewygodne opakowanie, z którego trudno przy końcu coś wydobyć. Poza tym wygląda troszkę tandetnie, ale już się nie czepiam - liczy się efekt :-)


KROK 6
A na resztę twarzy nanoszę żel również marki Clinique Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate, który na ten moment w 100% odpowiada potrzebom mojej skóry. Jest lekki, nawilżający i świetnie "dogaduje się" z podkładem od Ireny Eris Provoke Matt. 

KROK 7
Kiedy żel dobrze się wchłonie nakładam jeszcze odrobinę kremu z filtrem i tutaj znów produkt od Clinique czyli Mineral Sunscreen SPF 50 Fluid For Face. Ostatnio zauważyłam, że produkty tej marki wyjątkowo służą mojej cerze i nie ukrywam, że odczuwam małą ulgę z tego powodu. Mam tak problematyczną skórę, że ciężko dopasować do niej jakąkolwiek pielęgnację, więc jeśli trafię już na coś, co jej nie szkodzi, to odczuwam coś w rodzaju ulgi. 

KROK 8
Na usta jeszcze odrobina Tender Care z Oriflame i zaczynam makijaż. Jak widzicie trzymam się takiego podstawowego schematu pielęgnacji czyli oczyszczanie, tonizowanie, nawilżanie i ochrona przeciwsłoneczna. Wieczorna pielęgnacja jest trochę bardziej rozbudowana. Chcecie zobaczyć jak to wygląda?


Dajcie znać jaka jest Wasza poranna, pielęgnacyjna rutyna!


Snap 👉 hedonistkaaa

82 komentarze on "PORANNA PIELĘGNACJA MOJEJ SKÓRY W 8 KROKACH."
  1. Tę szczoteczkę Braun używasz codziennie?
    Mam podobną, ale używam jej wieczorem i mam wrażenie, że przy codziennym stosowaniu efekt mógłby być "za mocny" :)
    A nocną pielęgnację chętnie podejrzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, końcówki witalizującej używam aktualnie codziennie :-)

      Usuń
    2. W sumie ta końcówka nie jest taka mocna, więc nawet może być to przyjemne :) Racja.

      Usuń
  2. Witaj:) , mam pytanko odnośnie włosów puszacych i suchych.Mam zamiar zacząć olejowanie, i chciałam zapytać czy maska do włosów z Nacomi 7 oils będzie dobra ? .Jezeli nie ,to rozwazalam jeszcze dwa oleje z Nacomi ze słodkich migdałów lub awokado. I chciałam zapytać czy one są warte uwagi.
    Pozdrawiam serdecznie Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta maska nacomi jest bardzo słaba :/

      Usuń
    2. Wypróbuj naprzemiennie słodkie migdały i nasiona bawełny - będą najlepsze 😊 Ps. Wbrew pozorom unikaj masła shea i awokado 🙂

      Usuń
    3. Wypróbuj naprzemiennie oleje ze słodkich migdałów i nasion bawełny - powinny być najlepsze :) Ps. Wbrew pozorom unikaj masła shea i oleju z awokado.

      Usuń
    4. Ja też jej używam, ale też nie mogę powiedzieć, żeby mnie ta maska jakoś zachwyciła pomimo swojego bogatego składu, ładnego zapachu i dużej butli. ;)

      Usuń
    5. Jeśli włosy są suche to olej Ci ich nie nawilży, jedynie natłuści i wygładzi ale same w sobie dalej będą suche. Wypróbuj odżywkę granat-aloes z Alterry (czerwona) dostępna w Rossmannie na przemian z ulubionym olejem. Ewentualnie możesz zrobić własną odżywkę w sprayu: szklanka wody (przegotowanej, ostudzonej) + łyżeczka odżywki emolientowej + ok 10 kropli gliceryny => spryskaj wilgotne włosy, a ewentualny nadmiar wilgoci odciśnij delikatnie w ręcznik :) Pozdrawiam!

      Usuń
    6. Zdecydowanie bardziej warto zainwestować w olej i ten ze słodkich migdałów byłby dobry na początek :-)

      Usuń
  3. Jest! W końcu doczekałam się tego upragnionego wpisu! :D Jeszcze tylko będę czekać z niecierpliwością na opis Twojej wieczornej pielęgnacji i będę przeszczęśliwa. ;-) Moja poranna pielęgnacja jest niestety znacznie uboższa głównie przez moje lenistwo, także teraz będę musiała się poprawić. ;-) Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post na temat mojej wieczornej pielęgnacji już prawie skończony, więc niedługo będzie :-)

      Usuń
  4. Pijesz kawę na leżąco? ;)
    Zrezygnowałaś z wody z cytryną i wróciłaś do picia kawy, nie dziwię się - ten smak i zapach są uzależniające :)
    Moja poranna pielęgnacja jest niemal taka sama: używam innych kosmetyków, innej szczoteczki, no i na szczęście nie muszę nakładać tej maski żelowej (choć na wszelki wypadek chłodzi się w lodówce).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego na leżąco? Przecież ta maska ma zapięcie

      Usuń
    2. "Następnie stosuję mój ulubiony trik na opuchnięte powieki czyli przykładam do oczu schłodzoną, żelową maskę, KŁADĘ SIĘ i w ten sposób spędzam jakieś 5 minut popijając poranną kawkę."
      Zapięcie nic do tego nie ma :)

      Usuń
    3. Tak - biorę łyk kawy, zakładam maseczkę, kładę się, wstaję, biorę łyk kawy i znowu się kładę :-) I tak przez około pięć minut.

      Usuń
  5. Moja pielegnacja jeszcze nie jest taka rozbudowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się zastanawiałam, co takiego robię źle, że co rano odkąd mamy tę falę upałów moja twarz jest taka opuchnięta...Też mam rano gorąco i pewnie wystarczy właśnie taki chłodny kompres :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosujesz już Ampułki Neohyaluron z Mincer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam!

      Usuń
    2. Skończyłam już trzecie opakowanie i właśnie niedługo wybieram się po kolejne :-)

      Usuń
  8. Szukam stopniowo brązującego masła/balsamu do ciała. Czegoś bez chamskiego zapachu samoopalacza. Możesz coś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie, których używam mają niestety dosyć mocny zapach samoopalacza. Najmniej tego zapachu ma chyba mgiełka brązująca z Lirene :-)

      Usuń
  9. Masz najpiękniejsze paznokcie, jakie zdarzyło mi się oglądać- manicure zawsze perfekcyjny. Tutaj mam pytanie, jak uzyskujesz taki idealne owalny kształt na górze paznokcia? Sama próbuję odsunąć skórki w taki sposób, by stworzyć migdał, ale chyba robię coś źle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką już mam budowę płytki, że jest owalna, ale też staram się odpowiednio odsunąć skórki, żeby to uwydatnić :-)

      Usuń
  10. Właśnie zaczęłam używać tego kremu pod oczy. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, a w sobotę zastanawiałam się nad tą chłodzącą maseczką ale nie byłam do końca przekonana.. po tym wpisie widzę, że jednak warto ją wypróbować 😊 A czy te pędzle na 2gim planie zdjęcia z kremem pod oczy to zoeva? Bo wyglądają cudnie 😍 Pozdrawiam 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Zoeva z serii Rose Golden vol. 3 :-)

      Usuń
  12. Jak utrwalić fale/loki? Robię je lokówką. Mam długie, gęste włosy i nie trzeba wiele czasu by zaczęły się psuć :/ próbowałam lakierem, ale później bardzo ciężko jest mi wieczorem rozczesac włosy przez co są szarpane i wypadają 😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama szukam idealnego produktu. Mam ten sam problem - po krótkim czasie moje loki nie są już tak ładne. Przez chwilę wydawało mi się, że znalazłam coś dobrze utrwalającego, ale niestety bardzo przesusza włosy i nie mogę go polecić.

      Usuń
  13. Ostatnio zakupiłam robił różany z Evree. Czy można to stosować podczas leczenia dermatologicznego? Jak trądzik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik *

      Usuń
    2. Lepiej skonsultuj to ze swoim lekarzem prowadzącym :-) Nie jestem w stanie powiedzieć czy tonik w połączeniu z Twoją kuracją dermatologiczną nie pogorszy stanu cery.

      Usuń
  14. Widziałam na toniku różanym Evree, że można pryskac nim makijaż by to utrwalić i by wyglądał świeżo. Czy to zdaję egzamin i czy sama tak robisz? Co o tym myślisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żaden sposób nie utrwala on makijażu :-) Pryskam nim twarz tylko przed.

      Usuń
  15. ja tez bylam bardzo zadowolona z tego kremu pod oczy, dopoki nie uzylam odzywczego Vianka! jest super pod makijaz, ma duzo wygodniejsze i ladniejsze opakowanie, dziala podobnie do Clinique ale lepiej nawilza i lekko napina skore! no cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Daria :)
    Moje pytanie dotyczy składów kremów i żelu od Clinique. Jak je oceniasz? :)
    Pozdrawiam, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy nie są powalające, ale nie zawierają parafiny to po pierwsze, a po drugie dla mnie liczy się efekt. Jeśli coś nie powoduje pogorszenia stanu mojej skóry, to staram się tego trzymać. Dziewczyny z problematyczną skórą z pewnością wiedzą o czym piszę.

      Usuń
  17. hej, w przeszlosci mialam podobne rytualy i walczylam z duzym tradzikiem. Po jakims czasie przestalam uzywac czegokolwkiek oprocz oleju z konopi no i plynu micelarnego do demakijazu. Twarz mylam woda bez zadnych zeli. Tonik, o ktorym wspominasz po dluzszym czasie podraznil mi skore, wiec tez z niego zrezygnowalam. Skutek? Skora nie jest podrazniona i zaczerwieniona, nie bede klamac ze tradzik kompletnie zniknal, ale jest lepiej. Pamietajcie dziewczyny, wiecej wcale nie znaczy lepiej, a kazdy dodatkowy kosmetyk ingeruje w nasza bariere naskorkowa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chłodząca maska algowa z rutyną i Wit C się u mnie rewelacyjnie sprawdza. Kiedyś też robiłam maseczkę chłodzącą domową.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, byłam dzisiaj w Douglas i ekspedientka powiedziała, że ten krem pod oczy jest dla dziewczyn w wieku 16-18 lat :/
    Miałam kiedyś tonik różany Evree, ale u mnie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej taki krem można stosować w każdym wieku, przeciwzmarszczkowy nie jest..

      Usuń
    2. Nic mi nie wiadomo na temat tego, aby ten krem był przeznaczony dla dziewczyn tylko w tym wieku...

      Usuń
    3. Jeśli komuś się sprawdza ten krem to niech go używa. Ja mam 28 lat i jestem z niego zadowolona.

      Usuń
  20. Ale Ty masz piękny głos, uwielbiam Cię słuchać na snapie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne triki! Ty to jesteś moim urodowym guru! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dario, dziewczyny co myślicie na temat kremu pod oczy vianek? Który lepszy nawilżający czy odżywczy? Może któraś z Was się wypowie bo jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety nie mogę do oczyszczania skóry stosować wody, ponieważ bardzo mnie uczula i powoduje zaczerwienienie oraz suche plamki na twarzy. W zamian właśnie używam płynów micelarnych ale w ostatnim czasie już się chyba mojej skórze 'znudziły'. Masz może jakiś pomysł co mogłabym stosować w zamian? ;)
    Również lubie Clinique Moisture Sugar - całą serie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, jakie dokładnie sztuczne rzęsy polecasz? I gdzie najkorzystniej jest je stacjonarnie zakupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie wyobrażam sobie pielęgnacji mojej problemowej cery bez użycia wody. Używam właśnie Effaclaru wraz ze szczoteczką soniczną, następnie tonik oczyszczający Natural Secrets, lekki krem nawilżający Bioderma, filtr Olivaloe, a pod oczy polubiłam świetnie nawilżający naturalny krem polskiej marki Fitomed ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam mam problem z dociążeniem i wygładzeniem włosów nawet przy stosowaniu odzywki i maski a po olejach mam szorstkie włosy ( nie wiem czy może źle stosuje go ) , dodam że mam włosy naturalne nie farbowane lekko kręcone i nie używam suszarki ani prostownicy , proszę o radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Daria, proponuję zrobić badanie na obecność nużeńca na powiekach. To by rozwiało wątpliwości związane z opuchnietymi powiekami.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej Daria, proponuję zrobić badanie na obecność nużeńca na powiekach. To by rozwiało wątpliwości związane z opuchnietymi powiekami.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, jak długo trzymać na końcówkach odżywkę z awokado? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja rano myje twarz sama woda. Kiedyś tez używałam żelu ale gdzieś przeczytałam ze lepiej rano żel sobie darować. Skóra we śnie odpoczywa i się regeneruje wiec nie ma potrzeby żeby rano myć ja żelem. Kiedy przestałam rano używać żelu skóra wydziela mniej sebum w ciagu dnia. Pozostałe kroki są bardzo podobne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak, wieczorna pielęgnacja to jest to i już czekam na wpis 😘

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiadasz na komentarze, czy dodajesz je dla podbicia statystyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadko odpowiada.

      Usuń
    2. Daria odpowiada na komentarze :) Uświadomcie sobie, że ma swoje życie i niekoniecznie chce poświęcać każdą wolną chwilę na odpisywanie na komentarze, których jest bardzo dużo

      Usuń
    3. Ale na wrzucanie 3 nowych postów w ciągu tygodnia, a czasem w ciągu 3-4 dni, to ma czas... Odpowiadanie na te garstkę pytań nie zajęłoby tyle czasu co stworzenie nowego tekstu.

      Usuń
    4. To jej blog i może sobie wrzucać posty kiedy chce i wcale nie jest powiedziane że ma obowiązek odpowiadać na wszystkie komentarze. Ludziom się chyba we łbach poprzewracało ;P A wy dziewczyny lepiej weźcie się cieszcie pogodą, latem, słońcem i wakacjami a nie wylewacie swoje żale w internecie bo to jest żałosne ;p

      Usuń
    5. Ale Wy dziewczyny jesteście sfrustrowane... Naprawdę myślicie, że ktoś tylko czeka żeby odpowiedzieć na wasz komentarz? Blog to nie służba

      Usuń
  33. Boże, analfabetko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oświeć, proszę! :D

      Usuń
    2. Serio nie widzisz błędu ortograficznego?

      Usuń
  34. Wklejam moje pytanie jeszcze raz tutaj bo doczytałam, że tak większe szanse, że mi pomożesz :)

    "Hej, mam pytanie. Jak wg Ciebie wpadają zegarki Cluse w porównaniu do DW? Pytam bo planuje zakup zegarka z białą tarczą, czarnym paskiem i złotą oprawą. Obie firmy mają takie modele w ofercie ale w Cluse znalazłam zestaw z dodatkowym szarym paskiem i to mnie kusi ale jeśli DW są jakościowo lepsze to wole DW :)"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wybierz DW! Cluse mają o wiele gorszy pasek i są jakby bardziej "papierowe". W mojej ocenie Daniel wygrywa :-)

      Usuń
  35. Czesto ide za Twoja rada i kupuje kosmetyki, ktore polecasz. Clinique w ogole sie u mnie nie sprawdza ale La Roche Posay to strzal w dziesiatke. Jeszcze nie znalazlam lepszych kremow i zeli do mycia twarzy :)) Zasada 'drozsze nie znaczy lepsze' sprawdza sie u mnie jak nic innego, bo Clarence czy inne drogie marki to u mnie straszna lipa.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pani Dario, wiem, że post tego nie dotyczy ale mam pytanie. Ostatnio robiłam sobie pierwszy raz hybrydy z semilac Biscuit. Na trzech paznokciach dzien na drugi dzień wyszły jakieś dziwne zacieki, niby ich nie widać ale ja jestem na coś takiego uczulona i strasznie mnie to denerwuje. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak to wyczyścić i czemu w ogóle się pojawiło. Reszta paznokci wygląda bez zarzutu. Może miała Pani podobny "problem". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może płytka była nieodpowiednio odtłuszczona, albo Top był nierówno nałożony. Trudno powiedzieć, musiałabym to zobaczyć :-) Osobiście nie miałam takiego problemu.

      Usuń
  37. Ja natomiast nie wyobrażam sobie poranka bez wody termalnej. Tym bardziej w te upały sprawdza się wyśmienicie. Pozdrawiam serdecznie. https://www.buzzfeed.com/wkobiecymswiecie

    OdpowiedzUsuń
  38. Dario, chyba wykryłam plagiat!! http://natemat.pl/214171,meski-balsam-zlikwiduje-czerwone-kropki-po-goleniu-zdradzamy-triki-na-gladkie-nogi-bez-wosku-i-depilatora wszystkie porady tutaj pochodzą z twojego bloga!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej Daria,
    Mam pytanie, które odbiega od temata, a mianowicie dotyczy włosów. Słyszałam o myciu włosów odżywką, zamiast szamponem. Czy kiedyś tego próbowałaś, jak się sprawdzało i jakie odżywki najlepiej stosować? Masz swoich faworytów?
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to zupełnie nie zdaje egzaminu, ale przy bardzo zniszczonych, sianowatych i kruszących się włosach mycie odżywką może być naprawdę trafionym pomysłem. Najlepiej wybierać te o dobrych składach i jeśli chodzi o drogeryjne - polecam Alterrę :-)

      Usuń
  40. Podziwiam Cię za wiedzę. Nie myślałaś nigdy o otworzeniu własnego gabinetu kosmetycznego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Nie miałabym na to czasu :-)

      Usuń
  41. Chciałabym polecić Ci szczotkę do włosów Wet Brush. Ja kupiłam ją po obejrzeniu filmiku Katosu i mimo, że nie kupiłam nigdy wcześniej nic z jej polecenia to ta szczotka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej, polecam zakupić rolety odbijające światło - takie ze srebrną powłoką z jednej strony. Pomoże nie tylko na powieki, ale i na lepszy sen :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kobietki możecie polecić coś na niedoskonałości mam na twarzy taką kaszkę drobne pryszcze ... zazywam Cynk witaminy cała cera wysypana :( . Szukam jeszcze dobrego bronzera i różu który fajnie się nakłada i jest trwały coś dla ciemniejszych karnacji,

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję za opis. Często stosuję twoich rad!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature